Sunday, January 25, 2009

sesuatu yg baru..

ntah kenape... tetibe aku rase nk buat sesuatu yg baru.. mgkin lantaran kebosanan yg teramat incilap dan lianat...

tanpa sedar diri yg aku ni, menaip pon, tgn kiri gune utk A, S kadang2 Q, pastu plak tangan kanan gune jari telunjuk je.... tapi ade hati gak nk belajar main keyboard... padahal tak penah minat muzik pn seblom ni... yg taugeh2 tu pun xpas.. mgkin sbb tak suke Muzik time sekolah dulu lantaran cikgu Muzik warga Singapore yg sgtlah lucah dan tak menghormati negara Malaysia...

tak belajar ape2 lg, aku dah sambar awek baru ni..




setakat dah 2 hari beli ni, aku hanya pandai main lagu selamat hari raya dan kitaro... tu pun dah kene perli ngan housemate sbb asyik raye je umah kami nih... ok lah.. esok aku carik headphone... haha...

1 comment:

Ika @ Ricca said...

huahuahua.. awis dan muzik.. hot news nih... xderlarr gurau jer.. awis, letaklarr shout box or any chat box kat blog ko nih.. leh aku hantar instant msg..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin