Sunday, January 18, 2009

cuti yg penuh manfaat...

Alhamdulillah... tiada ape yg dikesalkan dgn cuti kali ini... byk detik dan masa telah dimanfaatkan... wpun agak lambat start tapi still memberi impak yg besar...

mcm biase... bile cuti, aku mesti dating ngan Linda... kekasih hati...







ni la Linda... Dia rajin.. selalu tolong aku... dialah teman aku time cuti...












Walaupun terpakse kerja berat, Linda xpernah
merungut.












Ni la tempat aku ngan Linda selalu dating... Linda tak kisah....
.
Bila Linda letih. aku belanja dia... belanja makan angin, org kate...


habis kisah aku ngan Linda, si kereta sorong...

Selain kemas2 umah, cuti ni pon aku manfaatkan dgn mengupgradekan sket bakery aku...

tambah sket lampu2.. kasi ceria.. xlah murung je...




dan cat sket2...


hasilnya....


jadilah ala2 studio Wanita Hari Ini...



selain bakery, aku pn sambung gak kerje2 lanskap umah yg dah tertangguh sejak 2005 lagi...
cam biase, shopping a...

ni la shopping mall kegemaran aku...






mengisi kekosongan...


dah 4 thn mende ni tertangguh... xpe.. hasil tangan sendiri....

bumbung ni pun dh bertukar wajah.. time aku ngan adik aku wat dulu (2005) tiang kayu je.. skrg kontraktor mane ntah dah tukar jadi batu.. alang bumbung pun dah adjust2 sket.. tp still amek kayu2 asal.. sbg kenangan pembuat yg asal...

mmg sgt bermanfaat cuti ni... kadang2 tertimbul rase bangga... tapi cepat2 elak... sbb.. aku tak berkelayakan utk memiliki perasaan itu... bangga tu hanya 2 insan ni je yg layak...

Ummi dan Ayah....

7 comments:

najikhin86 said...

err.. linda.. i love you..

A.G.M.G said...

hehe... cute nye linda...

madey said...

ooo linda..so sweet...bgusnye bdak nih...menantu pilihan...:P

Ricca said...

Awis... baguslarr.. ader blogspot.. k akan ku linkkan blog mu di blog ku.. cewahh!!! Linda jgn marah.. harharharr...

Anonymous said...

wow nice blog! lookin forward for ur next one...

Anonymous said...

walla! dah ader blogspot! bagus3!

nyway, rajinnya n mmg bermanfaat sungguh cuti yg sminggu JE tuh dibuatnya..hehe

Awis Qarni said...

xde sape yg akan dpt awek cm Linda tuh selain aku... jgn kalian cuba merampasnya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin