Monday, September 6, 2010

Topik paling hangat time Ramadhan - makanan...





Suke masak tak bermakne suke makan.. tipu la aku kate aku x suke makan.. maksud aku, aku x de la suke sgt mende2 yg aku masak.. walaupun pernah suke satu ketika dulu, tapi skrg tidak lagi...

contoh mende2 yg dh x suke lepas pandai buat..

1. Apple pie..


2. Cheesecake..


3. Chocolate cake/ Brownies


3 makanan ni antara makanan2 tersebut...


sbg seorg social eater, byk je lagi makanan yg aku minat and belom try buat.. antara yg aku xkan try buat adalah - Nasi Lemak kukus.. lebih spesifik lg, Nasi Lemak kukus abang aku..



xtau nape berhantu sgt nasik ni.. lepas SPM dulu aku tolong2 kt kafe aku.. time tu hari2 makan nasik lemak ni.. kalo dh tggal sket, sgt mengharap xde customer nak beli.. haha!! lagi petang, lagi sedap.. lagi naik warne kelabu, lagi sedap.. lagi best makan dgn ayam goreng panas2.. fuuuhhh!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin